U 14.55 ne radimo ništa!

Bez autora
Jun 12 2013

Produktivnost je najniža u vreme između obroka i ponovne gužve na kraju radnog vremena, kada su radnici nesposobni za bilo kakav značajniji napor. Tada zaposleni obično ubijaju vreme i čekaju povraćaj energije tako što "bleje" na Facebook-u i zamišljaju ostatak dana.Čak i najrevnosnije hvata neobjašnjivo raspoloženje kada sat pokaže 14.55, a britansko istraživanje sprovedeno među 420 ljudi pokazuje da se velika većina radnika skriva iza ekrana.

U 14.55 ne radimo ništa!Produktivnost je najniža u vreme između obroka i ponovne gužve na kraju radnog vremena, kada su radnici nesposobni za bilo kakav značajniji napor.

Tada zaposleni obično ubijaju vreme i čekaju povraćaj energije tako što "bleje" na Facebook-u i zamišljaju ostatak dana, pokazalo je istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji čije rezultate prenosi "Daily Mail".

Čak i najrevnosnije hvata neobjašnjivo raspoloženje kada sat pokaže 14.55, a britansko istraživanje sprovedeno među 420 ljudi pokazuje da se velika većina radnika skriva iza ekrana.

To vreme odgovara trenutku kada mrtvilo nakon obroka obuzima telo. Želudac je težak, pogled mutan i čini se da su ekrani usisali zaposlene koji zure u njih, iako se ustvari ništa ne dešava. Međutim, tada se proveravaju profili prijatelja na Facebook-u.

"Istražili smo vrhunce i dna tokom dana u pogledu produktivnosti. Bitno je održati redovan nivo rada i ne dopustiti da otklizi u krajnosti", savetuje Majkl Dejvis iz agencije "London Offices" koja je sprovela istraživanje.

Ako je u 14.55 produktivnost na mrtvoj tački, 10.26 i 16.16 su najproduktivniji trenuci dana.

U 10.26 konačno dan počinje nakon čitanja i slanja elektonske pošte i nakon određivanja dnevnog plana rada.

Sa druge strane, u 16.16 svi pokreću turbo pogon kako bi napustili radno mesto na vreme. Većina ispitanih je priznala da mentalno više nije prisutna 18 minuta pre odlaska.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik